5 помилок, які роблять інтернет-маркетологи початківці

На початку професійного шляху майже кожен фахівець припускається помилок, які заважають його кар’єрному розвитку та збільшенню доходу. Розповсюджені ситуації, коли фахівець пройшов курс по інтернет маркетингу, у якому розглядалися можливі хибні кроки, однак усе одно обирає невірний шлях час від часу. Перевірте себе, чи припускаєтесь ви помилок маркетолога початківця.

1 помилка — немає чіткої мети та стратегії

Новачки зазвичай працюють за шаблоном, просто роблячи те, чому їх навчили. Іноді це спрацьовує, але для кращих результатів потрібна мета та стратегія, адаптована під конкретну маркетингову кампанію. Без цього неможливо взагалі аналізувати успішність маркетингу, марно витрачаються ресурси, зокрема час, на дії, які не дають бажаного результату.

Як виправити?

Перед початком роботи визначте мету та розробіть стратегію:

  • Якого результату ви прагнете досягти, запускаючи маркетингову кампанію?
  • Які ресурси плануєте в це вкласти?
  • За який час бажано досягти мети?
  • Якими засобами будете реалізовувати та як контролюватимете успішність їх використання?
  • Який контент будете розробляти та які канали впливу плануєте залучити?
  • Яка буде періодичність перевірки ефективності стратегії та методи її корекції за потреби тощо.

2 помилка — не знати свою цільову аудиторію

З аналізу ЦА та розробки портрета потенційного клієнта має починатися робота. Якщо пропустити цей крок, не вдасться створити контент, який буде цікавим для аудиторії, приваблюватиме її та мотивуватиме до виконання цільових дій. Маркетингова кампанія, яка б креативна вона не була, не спрацює так, як потрібно.

Як виправити?

Обов’язково складайте портрет потенційного клієнта та аналізуйте цільову аудиторію. Курс по інтернет маркетингу зазвичай включає цілий розділ, присвячений тому, як це робити. Іноді цю інформацію додають і в курси для копірайтерів, SEO та SMM фахівців. Наприклад, усі освітні продукти Genius.Space для цих професій мають відповідний тематичний блок.

3 помилка — не відстежувати результати

Кожна маркетингова компанія спрямована на досягнення мети, під яку обирають певні інструменти та канали взаємодії з аудиторією, розробляють контент. Просто зробити один раз і чекати, коли все саме спрацює — помилка. Якщо не перевіряти проміжні результати, неможливо оптимізувати стратегію та покращити її ефективність. Це призводить до «зливу» ресурсів та коштів.

Як виправити?

Складіть графік, за яким будете перевіряти ефективність кожного компоненту маркетингової кампанії, та дотримуйтесь його. Фіксуйте результати, вносьте корективи та знову перевіряйте:

  • Встановить критерії, за якими будете оцінювати ефективність, та бажані показники KPI.
  • Користуйтеся інструментами аналітики. Серед них є багато безкоштовних програмних продуктів та сервісів.

4 помилка — не створюєте контент, що має цінність

Робити контент заради контенту — безглуздо. Це, знову ж таки, марта витрата часу, коштів та сил без досягнення бажаного результату. Аудиторія має бути зацікавленою, отримувати користь від контенту, тобто в останній потрібно закласти відповідну цінність.

Як виправити?

Визначте інтереси цільової аудиторії та її «болі». Через контент пропонуйте рішення цих «болей», говоріть про те, що має вагу та сенс для потенційних клієнтів. Створюйте контент різних форматів: статті, пости, інфографіку, відео тощо. Врахуйте при цьому вікову категорію клієнтів і те, якому типу контенту вони надають перевагу.

5 помилка — не приділяти достатньо уваги просуванню

Яким би чудовим не був контент, щоб він спрацював, його мають бачити. Без просування досягти цього неможливо.

Як виправити?

Серйозно та комплексно займайтеся просуванням:

  • Використовуйте різні канали для цього — соцмережі, e-mail розсилки, SEO тощо.
  • Відстежуйте результати засобами аналітики.
  • Використовуйте різні типи реклами — інтегровану, пряму, на YouTube, таргетовану й т.ін.

Висновок

Бути початківцем і припускатися помилок — нормально. Курс по інтернет маркетингу закладає базу та готує до початку роботи, але деякі аспекти все ж проявляються після працевлаштування. Шукайте рішення, вчіться на помилках та розвивайтеся, як професіонал.

Новини Буковини | Останні новини Чернівецької області