АТ “Чернівціобленерго” у своєму дописі у Телеграм пояснило, чому компанія не займається платіжками споживачів і вказало різницю між Обленерго та енергопостачальними компаніями.
Пряма мова:
“Починаючи з першого січня 2019 року функція продажу вам електроенергії, як товару, перейшла від усіх обленерго до новостворених енергопостачальних компаній.
На сьогодні цих компаній по Україні – тисячі, тож кожен споживач має можливість вільно обирати і укладати угоду про постачання електроенергії з будь-яким постачальником електроенергії незалежно від місця проживання.
Що ж залишилося в нашій компетенції? Обленерго як і раніше займаються інженерними, технічними і технологічними питаннями, тобто тим, що можна помацати (але у жодному разі НЕ рекомендуємо!) А саме обладнанням: розбудовуємо електричні мережі, обслуговуємо підстанції, трансформаторні устаткування, силові кабелі, опори, лічильники та інші електричні пристрої, завдяки яким світло добирається до вашої домівки, до вас на роботу й повсюди.
Що стосується платіжок, то за ними потрібно звертатися до вашої енергопостачальної компанії, якій ви сплачуєте кошти за використану електричну енергію”, – йдеться у публікації буковинських енергетиків.