В ході чергового засідання виконавчого комітету було заслухано питання про стан матеріально-технічної бази управління – Центру надання адміністративних послуг Сокирянської міської ради.
Як зазначила керівник ЦНАП (Центру Дії) Олена Калінушка, одним із основних принципів, на яких базується робота управління, є доступність, зручність, безбар’єрність, своєчасне, повне та якісне надання адміністративних послуг.
Центр надання адміністративних послуг продовжує працювати задля задоволення потреб населення та забезпечення отримання своєчасних та якісних адміністративних послуг мешканцями громади та внутрішньо переміщеними особами, адже у Центр щодня звертаються громадяни для отримання як послуг державної влади так і послуг місцевого самоврядування. Загалом, управління обслуговує понад 38000 громадян.
Наразі установа надає 275 адміністративних послуг. Впродовж минулого року працівниками управління їх надано 13 459.
Зокрема, це паспортні послуги та послуги сервісного центру МВС, адміністративні послуги у сфері соціального захисту, земельних відносин, реєстрації нерухомості, архітектури та містобудування, реєстрації/зняття з реєстрації громадян, реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, реєстрації громадських об'єднань тощо.
Найбільшим попитом за вказаний період користувались послуги зі сфери земельних відносин, а саме: нормативна грошова оцінка земель; затвердження технічної документації із землеустрою, надання відомостей у формі Витягу з Державного земельного кадастру; надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою тощо. Окрім того, надано понад трьох з половиною тисяч послуг з питань державної реєстрації нерухомості та бізнесу.
Продовжують користуватися попитом і паспортні послуги та послуги сервісного центру МВС. Впродовж 2023 року фахівцями профільного відділу надано понад 4000 таких послуг.
Зазначимо, що за минулий рік за платні послуги, з яких стягується адміністративний збір, до місцевого бюджету громади надійшло більше 1 млн. грн., в той час коли на утримання ЦНАП із місцевого бюджету спрямовано понад 4 мільйони 500 тисяч гривень. Така різниця пояснюється тим, що значна частина адміністративних послуг надається на безоплатній основі.
«Ми розуміємо, що утримання ЦНАП потребує значно більших асигнувань з місцевого бюджету, ніж установа може залучити в бюджет, і це не тільки виплата заробітної плати фахівцям, але й покращення матеріально-технічної бази, утримання та обслуговування сервісів, оплата комунальних послуг. Однак, якісне надання адміністративних послуг громадянам є одним із пріоритетних напрямків нашої роботи. Це потреба жителів громади, яку ми намагаємось задовольнити всіма доступними нам способами, незважаючи на необхідність значних фінансових затрат» – наголошує міський голова Василь Козак.