Електронна трудова книжка: роз’яснення для громадян від Пенсійного фонду України

В Україні триває перехід на електронний облік трудової діяльності. Дані про роботу громадян зберігаються в Реєстрі застрахованих осіб Пенсійного фонду України та використовуються для підтвердження страхового стажу.

Паперову трудову книжку здавати до Пенсійного фонду не потрібно — вона залишається у працівника. Оцифровуються лише відомості з неї. Подати дані можна або через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України як роботодавцем, так і самостійно, або особисто звернувшись до сервісного центру Пенсійного фонду України.

Для самостійного подання необхідно авторизуватися на вебпорталі ПФУ за допомогою кваліфікованого електронного підпису або Дія.Підпису, завантажити сканкопії сторінок трудової книжки. В разі особистого звернення до сервісного центру Пенсійного фонду України при собі необхідно мати паспорт, довідку про присвоєння ідентифікаційного коду, трудову книжку.

Електронна трудова книжка не впливає на розмір пенсії, але дозволяє забезпечити повний та коректний облік страхового стажу, зокрема за періоди до 2004 року. Статус опрацювання документів можна відстежувати в особистому кабінеті на вебпорталі ПФУ.

Пенсійний фонд наголошує: не варто відкладати подання трудової книжки на час виходу на пенсію. Завчасне оцифрування спрощує призначення пенсій та зменшує потребу в додаткових довідках.

https://www.facebook.com/cv.pfu.gov.ua/posts/pfbid02FdGQZSd8ZqVqx4xqxdN7dPBD7j2JaWKWqhFrPPRtS5Fgpr7b7oWkj5trFWgLQLGYl

Джерело

Новини Буковини | Останні новини Чернівецької області