Як отримати архівну довідку про народження, шлюб, розлучення чи смерть, – роз’яснює Міністерство юстиції

Якщо з дати складання актового запису минуло менше 75 років, за отриманням довідки слід звертатися до відділу ДРАЦС за місцем проживання.

Після завершення 75 років з дня складання запису документи передаються до державного архіву відповідної області або міста Києва, і саме туди потрібно звертатися для отримання архівної довідки.

У випадку знаходження архіву на тимчасово окупованій території і неможливості виконання інформаційних запитів громадян, Укрдержархів може визначити іншу державну архівну установу тимчасовим зберігачем фонду користування або страхового фонду, якому делегується право видавати інформаційні документи.

Докладніше: https://is.gd/dKV6Np

 

Джерело

Новини Буковини | Останні новини Чернівецької області