Як перевізників у Чернівцях штрафують за неналежне обслуговування та на що можуть скаржитися пасажири

За інформацією: Суспільне Чернівці.

Тролейбус у Чернівцях. Суспільне Чернівці/Ольга Галіцина

Від початку року пасажири понад 30 разів зверталися до міськради Чернівців зі скаргами на приватних перевізників та тролейбусне управління через неналежне перевезення у громадському транспорті.

Найчастіше скаржилися на недотримання розкладів та графіків руху, неввічливе ставлення водіїв та через те, що вони не зупинялися на зупинках, затверджених на маршрутах. Суспільне Чернівці розповідає, на що можуть скаржитися пасажири та яка за це відповідальність перевізника.

На приватних перевізників від початку року було 20 письмових скарг. Зокрема й через це у департаменті транспорту ініціювали 75 перевірок, а перевізників оштрафували на 25 550 гривень. Про це у міському департаменті транспорті повідомили у відповідь на запит Суспільного.

Ще 13 скарг надійшло на тролейбусне управління – за це підприємство оштрафували на майже 6 тисяч гривень.

Яка відповідальність перевізників

Приватні перевізники та ЧТУ обслуговують маршрути згідно з договорами, які укладають з міськрадою. У документі є перелік порушень, за які перевізника можуть оштрафувати та суми штрафів. Зокрема, йдеться про:

  • невиконання розкладів та інтервалів руху транспорту або відхилення від схеми маршруту. За це перевізника можуть оштрафувати на 340 гривень;
  • 170 гривень штрафу за те, що водій користується телефоном під час керування транспортом – за умови, якщо тримає його в руці. Також, якщо водій курить в салоні чи кабіні;
  • безпідставна відмова у пільговому проїзді – 170 гривень;
  • 170 гривень за порушення санітарного та естетичного стану транспорту, наприклад, залишки реклами, пошкодження сидінь чи підлоги;
  • неввічливе ставлення водіїв до пасажирів – 340 гривень;
  • посадка та висадка пасажирів поза визначеними зупинками або недотримання правил зручної висадки, зокрема для маломобільних людей – 340 гривень;

Як поскаржитися на перевізників

Якщо пасажир вважає, що перевізник неналежно надає послугу, то може особисто про це повідомити міський департамент транспорту, що на вулиці Чехова 23. Зателефонувати за номерами 066 028 38 90, 0372 53 8980 або надіслати звернення на електронну пошту [email protected].

Водночас, якщо скарга стосується тролейбусного управління, то звернутися можна безпосередньо на підприємство за номерами 0372 50 61 21 та 050 434 29 89 або надіслати повідомлення на електронну пошту [email protected].

Читати ще

Читати ще Оплата без готівки та пільговий проїзд: все, що потрібно знати про електронний квиток у Чернівцях

Читати ще Як змінився рух автобусів та тролейбусів через перекриття ділянки на вулиці Руській в Чернівцях

Читати ще Перелік громад, жителі яких можуть їздити у громадському транспорті Чернівців безплатно

Повідомляйте про важливі події з життя вашого міста чи села команді Суспільне Чернівці — пишіть на пошту редакції новин: [email protected]

Новини Буковини | Останні новини Чернівецької області