Як подати заяву на призначення пенсії онлайн, – роз’яснює Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області

1. Авторизуйтеся в особистому кабінеті вебпорталу (portal.pfu.gov.ua) за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП)

2. Оберіть у лівому боковому меню "Заява на призначення пенсії" в розділі "Щодо пенсійного забезпечення"

3. Заповніть заяву, з випадаючого списка "Вид пенсії" оберіть необхідний вид пенсії (за віком, по інвалідності, в разі втрати годувальника)

4. Завантажте заздалегідь відскановані документи та натисніть "Сформувати заяву"

5. Перевірте внесені до заяви дані та натисніть "Підписати та відправити до ПФУ"

Переглянути статус опрацювання заяви можливо в особистому кабінеті у вкладці "Мої звернення"

Враховуйте вимоги до сканування документів:

– розмір кожного файлу не повинен перевищувати 1 Мб

– формат файлу: JРС, JРЕG, РDF

– документи, які містять більше однієї сторінки, необхідно сканувати в повному обсязі та прикріпляти як один файл

– скан-копії виготовляються з оригіналів документів

– сканкопія повинна бути кольорова, чітка та читабельна

– назви файлів мають відповідати виду відсканованого документа

Джерело

Новини Буковини | Останні новини Чернівецької області