Як уникнути шахрайства:
• перевіряйте сервіси, на яких вводите реквізити картки. Уникайте введення пін-коду, CVV2/CVC2, логіна або пароля від мобільного банкінгу в чатботах;
• використовуйте лише офіційні канали зв’язку з банком: мобільний застосунок, офіційний сайт або номер телефону, зазначений на зворотному боці платіжної картки;
• шукайте посилання на чатбот тільки на офіційному сайті або в застосунку банку.
Під час онлайн-покупок переконайтеся в доброчесності продавця:
• ціна суттєво нижча за ринкову — варто насторожитися. Значні знижки та товари — класична пастка шахраїв;
• купуєте вперше на незнайомому сайті — обирайте післяплату;
• шукайте відгуки про продавця, звертайте увагу на адресу сайту та контактні дані;
• запитують дані платіжної картки — не повідомляйте пін-код, CVV-код, коди банків та мобільних операторів.
Детальніше про правили безпеки читайте на сайті ШахрайГудбай https://promo.bank.gov.ua/stopfraud/, до кампанії якого долучається Міністерство цифрової трансформації, де розповідатиме громадянам, як перевіряти сайти і чатботи, на яких вводять платіжні дані, як захистити фінансовий номер телефону, як уникнути найпоширеніших схем шахрайства, як захистити облікові записи тощо.