Житлове питання лідирує серед звернень громадян

Виконком міської ради заслухав звіт відділу надання адміністративних послуг Управління «ЦНАП» про стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчих органах Новодністровської міської ради за 2024 рік.

У звіті зазначено, що впродовж минулого року до Новодністровської міської ради надійшло 405 звернень, в тому числі 322 письмові заяви. Найбільше, 98 звернень стосуються житлової політики, 76 звернень ‑ питань соціального захисту, 56 звернень – зі сфери комунального господарства. Були також звернення щодо земельних відносин і архітектури, врегулювання сімейних питань (призначення опікуна та піклувальника), діяльності місцевих органів виконавчої влади.

Також у 2024 році зареєстровано 32 колективні звернення ‑ про засмічення території гаражного товариства, видалення зелених насаджень, підвезенні дітей до закладів освіти міста, питання мобілізації, ремонту дитячого майданчика тощо.

На Урядову «гарячу лінію» надійшло 36 звернень жителів міста Новодністровська. Дані звернення стосуються виплат на проживання та допомоги ВПО, відновлення електропостачання, підняття тарифу на водопостачання, відсутність газопостачання.

Отриману інформацію виконком взяв до відома і рекомендував усім керівникам комунальних підприємств, структурних підрозділів міської ради взяти під особливий контроль дотримання вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян.

Міський голова Наталя Цимбалюк зазначила, що насправді офіційних звернень могло б бути набагато більше. Але чимало питань, що турбують мешканців Новодністровська вирішуються нею в особистому спілкуванні телефоном, що ніде не фіксується.

Джерело

Новини Буковини | Останні новини Чернівецької області