Вихід другої частини культової гри S.T.A.L.K.E.R. став знаковою подією для геймерів у всьому світі. Проєкт, який тривалий час перебував у розробці, викликав чималий ажіотаж та швидко завоював популярність серед фанатів.
За інформацією Fakenews, Максим Кріппа поділився деталями створення гри та висловився щодо того, наскільки прибутковим виявився цей проєкт.
В ексклюзивному інтерв’ю для авторитетного українського видання, інвестор Максим Кріппа розповів про ключові аспекти створення гри та роль команди, яка працювала над її продовженням.
S.T.A.L.K.E.R. 2: успіхи продовження гри та команда розробників
В інтерв’ю Максим Кріппа розповів, що S.T.A.L.K.E.R. 2 вже окупив себе, адже кількість проданих копій перевищила очікування, вивівши проєкт у прибуток. Бізнесмен наголосив, що до офіційного релізу команда працювала безперервно, фактично не маючи вихідних. За його словами, розробники повністю віддавалися роботі, адже для них цей проєкт став не просто грою, а важливою місією, особливо в умовах війни.
Підприємець підкреслив, що команда мала амбітну мету – подарувати Україні віру в себе та продемонструвати, що українські розробники можуть створювати високоякісні продукти світового рівня. Він визнав, що попри потенційні технічні недоліки, які могли залишитися в грі, було прийнято рішення випустити S.T.A.L.K.E.R. 2 20 листопада, оскільки важливо було не затримувати вихід і підтримати гравців, які чекали продовження багато років.
Кріппа порівняв S.T.A.L.K.E.R. 2 з легендарною польською грою «Відьмак» від CD Projekt Red, підкреслюючи, що ця серія стала символом національної гордості Польщі. Він зазначив, що «Відьмак» вийшов за межі відеоігор і перетворився на цілу культурну франшизу з власним серіалом на Netflix.
Максим Кріппа впевнений, що S.T.A.L.K.E.R. 2 від GSC Game World має всі шанси повторити успіх польського “Відьмака”, тільки вже в українському контексті. Бізнесмен зізнався, що його особистою мрією є створення серіалу за мотивами гри, який міг би вийти на платформі Netflix. За його словами, деякі попередні перемовини з цього приводу вже ведуться, що додає оптимізму щодо майбутнього розширення франшизи.
Кріппа також поділився планами щодо подальшої підтримки гри. Він анонсував випуск як мінімум двох DLC, які доповнять сюжетну лінію, а також розробку мультиплеєрного режиму. Водночас бізнесмен утримався від прогнозів щодо загальної кількості проданих копій, пояснивши це тим, що не хоче наврочити успіх проєкту.
Проте Кріппа відзначив, що S.T.A.L.K.E.R. 2 вже отримав позитивний відгук на ринку США. Він підкреслив, що особливо приємно бачити, як український продукт підкорює аудиторію в країнах з високими стандартами та вимогливими геймерами.