Після скандалу з інвалідом ветераном у Приватбанку, банкіри на чолі з Пишним прийшли до захисника у лікарню з вибаченнями та обіцянками

ПриватБанк запровадить системні зміни у роботі з військовими та ветеранами, а також людьми з інвалідністю після неприпустимої ситуації, що сталася із ветераном у Києві.

Сьогодні Голова НБУ Андрій Пишний та Член Правління банку з роздрібного бізнесу Дмитро Мусієнко особисто відвідали ветерана в лікарні. ПриватБанк приніс вибачення та ветерану передали банківські картки, повідомляє пресслужба банку.

Банк взяв на себе зобов’язання повністю покрити витрати, пов’язані з лікуванням і протезуванням ветерана, та надати необхідну підтримку.

Ми уже розпочали перегляд і зміну процедур обслуговування і створюємо окрему гарячу лінію для оперативного опрацювання звернень і скарг від ветеранів, ветеранок, військових і людей з інвалідністю, яка формуватиметься, зокрема, із залученням експертизи Патронатної служби “Янголи” 3-го Армійського корпусу. Також працівники банку пройдуть додаткове навчання, аби подібні ситуації не повторювалися.

Також банк залучить ветеранські спільноти, військовослужбовців, представників НБУ, Міністерства у справах ветеранів, благодійних фондів та громадських організацій, аби напрацювати практичні рішення, які унеможливлять подібні випадки в майбутньому.

Крім того, розпочалася робота над спільним проєктом із Міністерством у справах ветеранів, аби служби супроводу при лікарнях надавали допомогу з вирішенням у тому числі і фінансових питань.

ПриватБанк приносить щирі вибачення за ситуацію, яка склалася. Вона є неприпустимою і суперечить базовим принципам відповідальності, людяності та поваги, які мають бути безумовними у ставленні до військових і ветеранів — незалежно від формальних норм чи процедур, – йдеться у повідомленні.

Що відомо про скандал з воїном та “Приватбанком”

“Приватбанк” втрапив у скандал через те, що не зміг видати пластикову картку українському воїну, який втратив кінцівки на фронті. Причиною стало те, що військовий не зміг взяти у руки картку через їхню відсутність та сфотографуватися з нею.

Про це повідомляє 24 Канал з посиланням на допис командирки першої в Україні Патронатної служби “Янголи”, офіцерки ЦВС 3 окремої штурмової бригади ЗСУ Олени “Гайки” Толкачової у її телеграм-каналі.

“Гайка” розповіла, що медичний куратор Патронатної служби “Янголи” привезла до одного з київських відділень “Приватбанку” 20-річного солдата, який під час бойового завдання в районі Ізюмського на Харківщині втратив усі кінцівки та нині має високі ампутації.

Хлопцю мали відновити картку, адже телефон із тими картками, які в нього були, втрачені у бою. На нову пластикову картку захисникові мали б надійти державні виплати.

Менеджер у відділенні на проспекті Берестейському, 27-А дістає готову картку і каже: “Візьміть її в руки і потримайте біля обличчя для фото”. У людини немає рук. Немає рук – немає картки, – написала Олена Толкачова.

Офіцерка зазначила, що у відділенні воїну та медичному куратору сказали, що тримати картку іншій людині “не можна”. А єдиною “альтернативою” від банку є оформлення довіреності та видача картки на ім’я медичного куратора.

“Вдумайтеся. Людина, яка втратила на війні руки й ноги, не може отримати свої гроші, бо не має рук. Соромно було комусь? Шукали рішення? Проявили людяність? Ні. Процедури важливіші за людину, яка за них воювала”, – зауважила “Гайка”.

Командирка першої в Україні Патронатної служби “Янголи” розповіла, що поранений вирішив чекати на протез руки місяці, можливо, рік, без грошей, які держава йому винна.

Джерело

Новини Буковини | Останні новини Чернівецької області