Про процедуру оформлення права власності на будинок збудований до 05.08.1992 року – інформує Сокирянське бюро технічної інвентаризації

За інформацією: Суспільне Чернівці.

Реєстрація права власності на індивідуальні (садибні) житлові будинки, садові, дачні будинки, господарські (присадибні) будівлі і споруди, прибудови до них (надалі – «Об'єкти»), що закінчені будівництвом до 05 серпня 1992 року регулюється ЗУ «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та Порядком державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Так, для державної реєстрації права власності щодо визначених Об’єків подаються:

технічний паспорт на об’єкт нерухомого майна;

документ, що підтверджує присвоєння об’єкту нерухомого майна адреси.

Документ, що підтверджує присвоєння адреси, не вимагається у разі державної реєстрації права власності на об’єкт, який збудований на земельній ділянці, право власності на яку вже зареєстроване в Державному реєстрі прав.

 

Якщо адреса була присвоєна до запровадження ЄДЕССБ, то документ про присвоєння адреси отримується державним реєстратором шляхом звернення до відповідного органу державної влади чи органу місцевого самоврядування, а не шляхом подачі його заявником.

Як правило, при наявності документу на землю, в якому зазначено кадастровий номер земельної ділянки, для реєстрації права власності на визначені об’єкти власнику необхідно подати наступний пакет документів:

оригінал технічного паспорта (розробленого БТІ або іншим суб'єктом, в складі якого працює виконавець технічної інвентаризації) на такий об'єкт,

оригінал документу на земельну ділянку (при цьому, дата видачі такого документу та/або дата реєстрації права власності, може бути після 05.08.1992 року). У випадку, коли таке речове право зареєстровано в Державному реєстрі прав, зазначений документ можна не подавати;

документ про присвоєння адреси (у випадках, коли інформація про місцезнаходження (адресу) земельної ділянки відсутня в Державному земельному кадастрі та/або Державному реєстрі речових прав);

документ, що підтверджує сплату адміністративного збору.

Зверніть увагу

Державна реєстрація права власності на відповідні об’єкти проводитиметься за наявності відомостей про його технічну інвентаризацію та про присвоєння такому об’єкту адреси, отриманих державним реєстратором з Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.

Також, для державної реєстрації прав на об’єкти, побудовані до 05.08.1992 року, отримуються відомості з БТІ щодо відсутності зареєстрованих прав на такі об’єкти до 2013 року.

За результатом розгляду заяви про державну реєстрацію права власності державний реєстратор приймає рішення щодо державної реєстрації прав або щодо відмови в такій реєстрації.

Новини Буковини | Останні новини Чернівецької області