За інформацією: Суспільне Чернівці.
Відтепер у всіх сервісних центрах Пенсійного фонду України можна не лише підтвердити особу з цифровим паспортом (ID-карткою) у «Дії», а й шерити його цифрову копію.
Шеринг документів – сервіс, який дозволяє передати копії цифрових документів користувача застосунку Дія за його згоди до інформаційних систем різних державних органів.
При собі не обов’язково мати фізичний паспорт чи його копію, достатньо поділитися копією документу у кілька кліків через застосунок «Дія».
Скористатись нововведенням мають право громадяни, які є власниками паспорта у вигляді ID-картки.
Щоб поділитись копією цифрового паспорта, потрібно:
- зайти у застосунок «Дія» та відкрити паспорт громадянина України;
- натиснути на документ та обрати штрихкод;
- працівник сервісного центру Пенсійного фонду може зісканувати штрихкод або вручну ввести в систему 13-значний код, який розташований під ним;
- підтвердити запит на передачу копії паспорту у застосунку «Дія».
Далі цифрова копія паспорта автоматично передається в систему сервісного центру. Працівник може використовувати її для подальшого оброблення.
Скористатися шерингом документів у сервісних центрах Пенсійного фонду можна під час:
- отримання довідок із реєстру застрахованих осіб (ОК-5, ОК-7, про доходи, витяг з реєстру) із живим підписом і печаткою;
- звернення щодо призначення пенсії;
- звернення щодо перерахунку пенсії;
- звернення щодо оформлення пенсійного посвідчення;
- подання анкети застрахованої особи щодо внесення змін до реєстру застрахованих осіб.