Різноманітність чаю на ринку — які сорти обрати для формування і поповнення асортименту вашого магазину або закладу?

Одним із найбільш популярних продуктів є чай. Його купують додому, замовляють у кафе та ресторанах, дарують тощо. Саме тому продаж чайної сировини та різноманітних блендів є вигідним бізнесом. Однак завжди є можливість підвищити його рентабельність завдяки оновленню асортименту відповідно до трендів та запитів покупців. Для цього потрібно розумітися у різновидах та популярних сортах чаю, а також виробити власну стратегію формування асортименту згідно з рекомендаціями фахівців.

Який чай має бути в асортименті обов’язково?

Основу меню або каталогу мають складати всі основні різновиди чаю, популярні у всьому світі:

  • Зелений чай. Його поціновують за свіжість та легкість, здатність швидко тонізувати організм та м’якість смаку. Листя піддають термообробці до етапу окислення. Один із найвідоміших сортів — Чун Мей.
  • Чорний чай. Його купують ті, кому подобається більш насичений смак, іноді навіть терпкий. Для цього сировина має пройти всі етапи оброблення, в т.ч. окислення. Ассам — популярний сорт цього різновиду.
  • Білий чай. Дуже ніжний продукт завдяки мінімальній обробці листя. У ньому відсутня терпкість, а смак дуже ненав’язливий. Це вибір тих, хто цінує динамічність та легкість. Багато хто купує сорт Сильвестр Нідлс.
  • Улун. Проходить часткове окислення, тому має смак на межі чорного та зеленого, іноді з приємним молочним відтінком. Яскравий приклад — Ті Гуань Інь.
  • Пуер. Сировина проходить ферментацію та доволі довгу витримку. Це впливає як на ціну, так і на смак, що стає буквально густим, насиченим, з деревними нотами. Чай доволі міцний, його обирають далеко не всі, але є свої поціновувачі.
  • Матча. З’явився на українському ринку не так давно, однак уже став доволі затребуваним. Йому надають перевагу ті, кому подобається особливий ритуал заварювання. Від звичайного чаю матчу відрізняється порошкоподібною текстурою, адже це листя, яке пройшло тендеризацію, сушку та подрібнення.

Поради, як створити якісний чайний асортимент

Для початку потрібно розібратися в регіональних та сезонних особливостях чаю, дослідити потреби цільової аудиторії і відповідно до цього обрати найбільш відповідні сорти. Це створить базу асортименту, яку надалі ви будете нарощувати:

  • Додайте бленди, тобто мікси. Можна купувати вже готові бленди чаю оптом, а можна самостійно експериментувати із поєднанням сортів. Пропонуйте покупцям спробувати щось нове та аналізуйте, які бленди купують повторно. Вони мають бути у вашому каталозі.
  • Використовуйте додаткові інгредієнти: трави, сушені фрукти, спеції. З ними можна створювати найрізноманітніші бленди. Наприклад, під різними марками випускаються відомі мікси «1000 і 1 ніч», «Бризки шампанського» тощо.
  • Додайте власні рецепти — це зробить ваш асортимент унікальним, як і ваш власний бренд.
  • Відстежуйте новинки на ринку та пропозиції конкурентів. Найбільш вдалі позиції сміливо додавайте у свій каталог. Підібрати можна у PETROVKA HoReCa.
  • Звертайте увагу на те, про які сорти та бленди питають покупці періодично та регулярно.
  • Консультуйтеся із чайними експертами та налагодьте з ними партнерство. Вони можуть дати цінні поради та поділитися інформацією про те, що в них, як у постачальників, замовляють частіше. Саме такі працюють у компанії Петровка Хорека, що доставляє найкращі сорти всією Україною.

Добре, якщо ви розробите власний стиль оформлення фасування або ж додасте до звичайного пакування щось від вашого бренду, наприклад, етикетку, бирку чи фірмові пакети. Усе разом сприятиме розвитку вашого бізнесу та створенню великої та лояльної клієнтської бази.

Новини Буковини | Останні новини Чернівецької області