Таке може статися з кількох причин. Наприклад, якщо за реєстрації в ЕСОЗ ви вказали неправильний номер телефону або ж з часом змінили його. У такому випадку необхідно змінити й метод аутентифікації в ЕСОЗ. Це можна зробити, подавши відповідну заявку через онлайн-форму на сайті НСЗУ.
Інша причина – якщо за реєстрації ви обрали офлайн-метод аутентифікації (тобто через документи). У такому випадку лікар має надрукувати вам інформаційну памʼятку до рецепта, яка містить номер рецепта та код його погашення. За бажанням ви завжди можете змінити метод аутентифікації, щоби смс-повідомлення від ЕСОЗ (зокрема, і про рецепти) надходили на ваш телефон.
У будь-якому разі у випадку виникнення затримки, лікар може відправити вам повідомлення повторно.