Великий торговельний центр Bukovyna Mall з’явиться у Чернівцях вже до кінця цього року. Відкриття заплановане на 20 грудня.
Про це розповіла комерційна директорка девелоперської та консалтингової компанії Building Development Ірина Коваль, котра займається будівництвом ТРЦ, в інтерв’ю RAU.
Bukovyna Mall стане найбільшим ТРЦ у Чернівцях, загальна площа якого становить майже 45 000 кв. м, а орендна – 37 000 кв. м. Він розташований за адресою: Галицький шлях, 11.
За словами Коваль, це стратегічна локація, тому що вона поєднує Чернівці з Тернополем та Івано-Франківськом. Очікується, що відвідуваність у вихідні дні становитиме більше 20 000 осіб.
У планах – покращити існуючу транспортну розв’язку, щоб були зручніші під’їзди. також будуть організовані два потоки автомобілей, облаштовані пішохідні переходи, розворот, зупинка. Біля центру облаштують паркінг на приблизно 950 місць.
ТРЦ стане центром суспільно-культурного життя міста та регіону. Перш за все, цього планують досягти завдяки tenant-mix.
Залучаємо провідних орендарів всіх напрямків: одяг, взуття, спорт і відпочинок, дитячі товари для всіх вікових категорій, буде великий дитячий центр, кінотеатр, заклади харчування. Тобто запропонуємо нашим гостям всі можливості: і дозвілля, і шопінг, і відпочинок. Хочемо його зробити новим, ключовим для ритейлу та торговельної нерухомості у західному регіоні, – каже Коваль.
Наразі будівництво об’єкту в активній фазі. Уже ведуться масштабні внутрішні роботи: заливаються підлоги, зводяться перекриття. Також розпочались оздоблювальні роботи в зоні гіпермаркету і кінотеатру. Підключають зовнішні інженерні мережі та виконують благоустрій навколо торговельного центру. На території поблизу центру облаштовують два укриття.
Потужні орендарі ТРЦ
За словами Коваль, багато торговельних мереж зацікавлені розширити свою присутність в регіоні або взагалі вперше відкритися в Чернівцях та області.
Біля ТРЦ – в окремій будівлі – буде розміщений McDonald’s. Також вже підписаний договір з Fozzy C&C (6400 кв. м), в його приміщенні почалися оздоблювальні роботи. Кінотеатр буде 5-зальний, з них один зал VIP відкриє Cinema City (2000 кв. м).
Дитячий центр буде представлений “Країною Мрій” площею 3800 кв. м. Це буде найбільший дитячий центр у місті з розважальною зоною, атракціонами, кімнатами для святкування різних подій із найсучаснішим обладнанням.
Також вже підписали договори з fashion: LC Waikiki (1400 кв. м), Sinsay, Goldi, Gepur, OnebyOne, Vitto Rossi, Brabrabra, Sezon. Йдуть домовленості з New Yoker (1490 кв. м). На фінальній стадії перемовин Ultra Group, де будуть представлені бренди Karl Lagerfeld, Baldinini, Guess, Hugo та інші. Група ССС планує зайти одразу трьома брендами: Half Price, ССС і WorldBox, який буде вперше представлений в Україні.
Особливу увагу приділяємо українським брендам, які зараз, під час війни, проявили себе гарними колекціями та продажами, – каже Коваль.
На фінальній стадії домовленостей: H&M, Mango, Intertop, Pandora, Bugatti, Сolins, Brands, Crocs, Estro, Arber, Stimma, FAMO, Solmar, Cher17, Svarga. Крім того, ведуться переговори з Intimissimi, Calzedonia, Reserved, Anabel Arto, Vovk, Must have.
Також відкриється перший в місті універмаг парфумерії Eva Beauty Premium у новому форматі площею 590 кв. м, дрогері сигмент представлено брендом BLISK. Ювелірні вироби: SOVA, “Золотий Вік”, Aurum, “Столична ювелірна фабрика”, “Укрзолото”, Love you.
Для дітей – мережа дитячих товарів “Антошка” (1050 кв. м), “Будинок іграшок” (500 кв. м), Akvarel (550 кв. м), ведуться переговори з Reima.
З сегменту техніки та електроніки вже підписали договір з Comfy, ведуть перемовини з Moyo, Vodafone, Samsung, Bosch. Товари для дому на 2 поверсі буде пропонувати Jysk. Сегмент спорту буде розміщено на 2 поверсі. На завершальній стадії підписання договору – Megasport. Також планують залучити: Puma, Adidas, New Balance, All Stars, Under Armour.
В Bukovyna Mall також будуть представлені оператори електроніки, зоомагазин, аптеки тощо.
На першому поверсі центру буде кав’ярня з сніданками Baccara та Lviv Croissant. На другому поверсі буде фуд-корт: як з окремими закладами, так і із загальною залою. Планують розмістити щонайменше три різні кухні країн світу, солодощі, морозиво, напої.
Як повідомила Коваль, якірний пул вже сформований, але кожен новий бренд лише посилить його.