За інформацією: Суспільне Чернівці.
Під головуванням Сокирянського міського голови Василя Козака сьогодні, 23 грудня, відбулась чергова двадцять третя сесія Сокирянської міської ради восьмого скликання. На пленарне засідання прибули 23 депутати. Участь в роботі взяли голова Дністровської районної ради Олександр Янчак, секретар міської ради Любов Степаненко, заступники міського голови Іван Гангал та Оксана Бабій, старости округів громади, керівники окремих структурних підрозділів, підприємств та установ міської ради.
На порядок денний було винесено майже пів сотні питань, які стосувались різних сфер життєдіяльності громади.
Зокрема, народні обранці присвоїли звання «Почесний громадянин Сокирянщини» ще п’ятьом полеглим Героям російсько-української війни – вихідцям із Сокирянської громади та проголосували за дострокове припинення повноваженнь старости Гвіздовецького старостинського округу відповідно до заяви.
Заслухали депутати і про виконання плану роботи міської ради на 2022 рік та затвердили план роботи ради на 2023 рік.
В ході двадцять третьої сесії йшлося й про виконання Програм міської ради різного напрямку та розвитку і підтримки кількох комунальних підприємств громади, затверджено такі Програми на наступний рік, до деяких внесено зміни.
Депутатами підтримано створення добровільної пожежної команди у селі Грубна та затверджено Порядок розподілу та надання в тимчасове користування житлових приміщень з фонду житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб на території громади, а також містобудівну документацію в кількох населених пунктах.
Ряд питань порядку денного стосувався сфери земельних відносин, зокрема, щодо надання дозволу на розробку проектів із землеустрою стосовно відведення земельних ділянок в оренду, затвердження технічних документацій щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) тощо.
Народні обранці внесли зміни до бюджету громади на 2022 рік та прийняли основний фінансовий документ на 2023 рік.
Низка проектів рішень винесених на чергову сесію міської ради стосувались організаційних питань.