Головував на засіданні міський голова Василь Козак. Участь у роботі взяли секретар міської ради Любов Степаненко, перший заступник міського голови Іван Гангал, керівники профільних структурних підрозділів міської ради, старости округів громади, які приєднались у форматі онлайн.
На розгляд членів виконавчого комітету було винесено питання влаштування малолітньої дитини у сім’ю патронатного вихователя та затвердження протоколу засідання місцевої комісії з питань формування пропозицій щодо потреби та використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту із забезпечення житлом дитячих будинків сімейного типу, дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, яке попередньо відбулось у міській раді.
Нагадаємо, відповідну комісію створено рішенням виконавчого комітету Сокирянської міської ради від 22.08.2025 №164.
На своєму першому засіданні комісія розглянула умови надання у 2025 році вказаної субвенції, сформувала пропозицію щодо потреби в коштах та розглянула клопотання, яке надійшло Сокирянської міської ради від Мирівської сільської ради Дніпропетровської області щодо потреби у придбанні житла за кошти субвенції з державного бюджету для дитячого будинку сімейного типу на території Сокирянської громади.
Зазначимо, що Порядок та умови надання у 2025 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту із забезпечення житлом дитячих будинків сімейного типу, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування затверджено що Постановою Кабінету Міністрів України від 07 березня 2025 року №284.
Тож рішення виконавчого комітету та протокол місцевої комісії буде надіслано на розгляд Регіональної комісії з формування пропозицій щодо розподілу субвенції у 2025 році з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту із забезпечення житлом дитячих будинків сімейного типу, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування при Чернівецькій обласній військовій адміністрації.