За інформацією: Суспільне Чернівці.

ТРЦ Bukovyna Mall. Instagram/bukovynamall_official
20 грудня у Чернівцях запрацював найбільший в області торгівельний центр Bukovyna Mall. Його загальна площа 45 тисяч квадратних метрів, 37 тисяч з яких – для оренди. Загалом у приміщенні буде 90 магазинів, а на добудову витратили рік.
Про це стало відомо зі сторінки Bukovyna Mall в Instagram.
У торгівельному центрі будуть магазини брендів, які на Буковині зʼявляться вперше, гіпермаркет, кінотеатр, розважальні зони та інше. Наразі вже працюють такі:
- гіпермаркет Fozzy,
- кінотеатр Cinema City,
- магазин косметики та товарів для дому BLISK,
- магазин взуття SEZON,
- зоомагазин MasterZoo,
- автомагазин American Wheels,
- магазини техніки: ЕКСПЕРТ, Comfy,
- магазин товарів для творчості Akvarel,
- магазин косметики Pinky,
- Львівські круасани,
- ювелірні магазини: Золотий вік, Укрзолото, Золота країна,
- магазин одягу LC Waikiki,
- магазини з товарами для дітей: Антошка, Будинок іграшок,
- магазин парфумерії Luxury Aroma,
- Оптика Люксор.
ТРЦ розташований на трасі, що з’єднує Чернівці з іншими областями. Через це очікується значний трафік — до 18-20 тисяч відвідувачів на вихідні, повідомили Суспільному в управлінні комунікацій Чернівецької міськради.
"Чернівці стали містом підвищеної привабливості, як місця проживання так і об’єкта вкладання інвестицій та розвитку бізнесу, зокрема, і завдяки унікальному розташуванню на межі двох країн та віддаленості від зони бойових дій", — йдеться у повідомленні.
Наразі відомо, що бюджет громади буде отримувати податок на прибуток, ПДФО від працівників, податки з оренди, податок на землю та місцеві збори від діяльності та підприємств-орендаторів. Водночас поки невідомо, про яку саме суму йдеться.
Адреса торгівельного центру — вулиця Галицький Шлях, 11. Туди курсують комунальні автобуси №1, 24, 34, повідомили на сторінці Чернівецького тролейбусного управління у Facebook.
Які компанії можуть працювати в ТРЦ
Найбільші площі можуть орендувати гіпермаркет Fozzy C&C, кінотеатр Multiplex та дитячий розважальний центр Fly Kids, про це повідомила комерційна директорка консалтингової та керуючої компанії Building Development Ірина Коваль, йдеться у матеріалі на сайті Асоціації ритейлерів України.
Також компанія підписала попередні домовленості з брендами Sinsay, LC Waikiki, New Yorker та вела перемовини з компаніями H&M та оператором Half Price, до мережі якого входять Mango, DeFacto, Goldi, Vitto Rossi, Ultra Group. Також з мережами Comfy, Фокстрот, дитячим супермаркетом Антошка та косметичною мережею Eva Beauty Premium.
"Обов’язково буде потужна група спортивних товарів: All stars, Sport Сity, Mega Sport, adidas, PUMA тощо. Також вели перемовини з мережами, які займають менші площі – по 300-500 квадратних метрів. Одне із завдань – запропонувати буковинцям такі умови шопінгу та такий tenant-mix, щоб у них не було потреби їздити за покупками за кордон", – каже Коваль.
Крім цього, планували облаштувати парковку на майже 860 місць, а також два укриття. На двох поверхах центру планують розмістити ресторани та кафе.
Читати ще

Читати ще
У Чернівцях наступного року планують відкрити найбільший торгівельний центр в області Bukovyna Mall
Повідомляйте про важливі події з життя вашого міста чи села команді Суспільне Чернівці — пишіть на пошту редакції новин: [email protected]
