Електронний лікарняний – зручний сервіс, яким українці користуються вже понад два роки.
Разом із тим, в тому числі через війну, можуть виникнути обставини, коли лікар не може підтвердити тимчасову втрату працездатності в електронній системі охорони здоровʼя.
Що це за ситуації та як діяти лікареві та пацієнтові?
☛ Якщо сплив термін, протягом якого лікар може виправити помилку у висновку про тимчасову непрацездатність в ЕСОЗ. У такому випадку рішення про видачу листка непрацездатності приймає лікарсько-консультативна комісія або керівник закладу.
☛ У разі відсутності зв’язку між Електронним реєстром листків непрацездатності (система Пенсійного фонду України) та Реєстром медичних висновків в ЕСОЗ більш ніж 7 днів.
☛ Якщо в умовах воєнного стану користувачі не мають доступу до ЕСОЗ.
☛ Якщо пацієнт звернувся за продовженням випадку тимчасової непрацездатності з порушенням термінів за умови, що це порушення сталося внаслідок воєнного часу (людина, приміром, перебувала під окупацією).
Рішення про продовження раніше виданого лікарняного приймає лікарсько-консультативна комісія або керівник закладу. Зазначається номер листка непрацездатності, який продовжується.
Варто зазначити, що видача паперових листків непрацездатності можлива у період дії воєнного стану та протягом трьох місяців з дня його припинення.
Крім того, залежно від ситуацій можливе поєднання електронного та паперового лікарняного в межах одного випадку тимчасової непрацездатності.