Заступник міського голови Чернівців Євгеній Маховіков нещодавно дав розлоге інтерв’ю Суспільному, де повідомив чимало цікавих речей економічної життєдіяльності обласного центру Буковини.
Пропонуємо вашій увазі фрагмент цього інтерв’ю, який стосується закриття гіпермаркету “Ашан” у Чернівцях, яка доля чекає на збанкрутілу “Боянівку” та коли і де відкриють у місті другий ресторан швидкого харчування McDonald’s.
— Чи багато Чернівці втратять, якщо в квітні цього року закриють Ашан в Чернівцях?
— Коли закривають будь-який бізнес, ми розуміємо, що це першочергово втрата робочих місць і певної суми податку з зарплати. Це погано. Водночас ми знаємо, що є світова статистика збільшення онлайн-торгівлі. Наскільки мені відомо, Ашан залишається в онлайні і, на мою думку, за цим майбутнє. Я не впевнений, що закриття Ашану – це буде втрата комфорту для чернівчан.
— Раніше з торговельним центром “Боянівка” розірвали договори через борги і через несплату податків на нерухомість. Яка зараз там ситуація?
— Наразі не можу це прокоментувати. На цій території не один власник – щодо кожного тривають перемовини та судові моменти. Це, на жаль, стара історія. У 2024 році на сесії прийняли рішення розірвати договір оренди. Трохи зарано коментувати розвиток подій.
— Ми знаємо також про те, що в Чернівцях буде другий McDonald’s. Чи відомо, коли?
— Поки ні. У них досить жорсткі вимоги до відкриття та облаштування приміщення. Нас влаштовує той факт, що буде розвиток цієї історії. Бо МакДональдз сплачує непогані податки до бюджету міста.
— Це буде історична частина міста?
— Немає інформації.
— Але раніше, ще до відкриття першого МакДональдзу, ви коментували місцевим ЗМІ про потенційно два об’єкти, тоді казали й про історичну частину міста.
Це були результати перемовин. У старому фонді вже сформовані приміщення. Там можуть виникати певні складнощі для виробничого процесу. Ми пропонуємо декілька приміщень. Компанія сама визначає, аналізує потенційних клієнтів, їхню кількість і тоді приймає рішення. Це ж не обов’язково має бути туристичне місце. Зараз ви бачите активне пожвавлення на Проспекті Незалежності. Точково з’являються відомі бренди – вони вже концентруються не в історичній частині міста.