У Глиниці Чернівецької області вантажівки руйнують покриття тимчасового моста — ці пошкодження усувають, водночас потреба у постійному мості залишається. На його будівництво потрібно щонайменше 300 мільйонів гривень. Але цьогоріч грошей для будівництва моста у Глиниці у державному бюджеті немає.
Про це повідомив начальник обласної адміністрації Руслан Запаранюк у Facebook, пише Суспільне.
У дописі йдеться, що наступного року Кабмін може розглянути питання виділення грошей для ремонту мосту у Глиниці за умови часткового відновлення дорожнього фонду.
Замість постійної переправи через річку Прут у Глиниці звели тимчасовий міст, який передали з Норвегії, як гуманітарну допомогу. Вона забезпечує проїзд з Глиниці до Дубівців. Також ця дорога веде до пункту пропуску “Красноїльськ”, розповів раніше у коментарі Суспільному заступник начальника Служби автомобільних доріг області Андрій Мельничук. Переправою зможуть їздити вантажівки, вагою до 35 тонн.
У січні 2023 року Україна отримала з Норвегії десять тимчасових мостів. Ним може пересуватися важкий транспорт, зокрема вантажівки з гуманітарною допомогою, карети швидкої, пожежні авто, повідомляли в міністерстві інфраструктури.
Основний міст через річку Прут на дорозі Т-26-07 демонтували наприкінці 2021 року. Через війну звести нову переправу не було змоги, тому вирішили влаштувати тимчасову конструкцію, поки коригується проєктно-кошторисна документація з капітального ремонту основної споруди, повідомляють у Службі відновлення та розвитку інфраструктури.
Нагадаємо, на початку лютого 2022 року (за кілька тижнів до початку широкомасшабного вторгнення росії в Україну), коли Чернівецьку ОВА ще очолював Сергій Осачук, керівник фракції «Єдина Альтернатива» депутат обласної ради Володимир Мороз на пресконференції заявив, що робитиме депутатський запит до обласної ОДА щодо демонтажу моста.
За його словами, по документації значиться, лише реконструкція моста. А насправді “його демонтували, а новий не почали будувати”. У запиті буде також прохання про надання інформації куди вивезли конструкції і є чи фінансування та дозволи на початок робіт.
Пан Мороз заявив, що спершу підрядники мали б зробити нормальну документацію, затвердити всі дозволи, вирішити питання по фінансуванню, а надалі вже починати роботи: «А так вийшло, що побігли поперед возу. І до того ж у цій ситуації є важливою ще й ситуація на сході нашої країни. Зробити демонтаж мосту, коли може бути мобілізація, коли може бути потрібним пересування військовослужбовців… я вважаю це державним злочином».
Детальніше про це читайте у нашому матеріалі: Голова фракції ЄА в облраді Володимир Мороз про демонтаж Глиницького мосту: Зробити таке, коли може бути мобілізація і знадобиться пересування військовослужбовців, я вважаю державним злочином.