За інформацією: Суспільне Чернівці.
Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області інформує про проведення реєстрації надавачів житлово-комунальних послуг.
Для забезпечення виконання пункту 6 Постанови Кабінету Міністрів України від 16.09.2022 №1041 «Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу Пенсійним фондом України» щодо реєстрації до 1 січня 2023 р. управителями багатоквартирного будинку, об’єднаннями співвласників багатоквартирного будинку, виконавцями комунальних послуг електронних кабінетів на офіційному вебсайті Пенсійного фонду України для надання інформації, необхідної для призначення та розрахунку житлових субсидій та пільг, просимо в максимально стислі терміни (терміново):
1. Визначити відповідальних осіб для реєстрації на Вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (далі – Вебпортал) для подальшої роботи як «Надавач житлово-комунальних послуг».
2. Надати Головному управлінню Пенсійного фонду України в Чернівецькій області інформацію щодо відповідальної особи від організації за роботу зі субсидіями на Вебпорталі, а саме: прізвище, ім’я, по батькові та сертифікати кваліфікованого електронного підпису працівника. Важливо! Кваліфікований електронний підпис відповідальної особи повинен бути сформований, як для співробітника організації.
Надалі в разі зміни відповідальної особи від організації за роботу зі субсидіями на Вебпорталі, необхідно письмово повідомити Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області із зазначенням інформації про нового співробітника, та наданням сертифікатів його кваліфікованого електронного підпису.
Консультації/довідки за телефонами (0372) 51-69-20, (03734) 2-41-43 або E-mail: [email protected]
Пресслужба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області