Система Syrve POS – усе, що треба для управління закладом громадського харчування

За даними статистики, після року роботи закривається майже 50% нових ресторанів, кафе та барів. Основними причинами закриття є мала відвідуваність, низький середній чек, махінації та розкрадання товару персоналом, неможливість своєчасно приймати рішення через відсутність звітності. Перелічені фактори вказують на проблему неефективного управління, найкращим способом вирішення якої є автоматизація.

Інструмент для автоматизації ресторанних закладів

Ресторанний бізнес – складна багаторівнева система, для роботи з якою потрібний зручний функціональний інструмент. Одним із найкращих інструментів автоматизації ресторанного бізнесу є CRM Syrve POS, здатна пов’язати воєдино робочі процеси та оптимізувати роботу персоналу. Наявність зручних систем підтримки лояльності для персоналу та клієнтів дозволяє суттєво підвищити мотивацію основних учасників процесу.

Система автоматизує та оптимізує робочі процеси у таких відділах:

  • Каса. Налаштування схеми зали за 2 хвилини, резервування столів з урахуванням побажань клієнтів, відстеження курсу подачі замовлень, поділ чеків.
  • Кухня. Створення окремого статусу для страв, управління чергою замовлень, відстеження швидкості роботи кухарів та офіціантів.
  • Зал. Налаштування схеми розташування столів, прийому замовлень офіціантами на смартфон або робочий планшет.
  • Склад. Функції розрахунку залишків на складі та собівартості продуктів, інформування співробітників про необхідність замовити продукти/товари, корекція фудкосту при необхідності.
  • Персонал. Автоматичне нарахування прогресивного відсотка від особистих продажів офіціантам, відсотка виручки менеджеру та фіксованого відсотка продажів позицій у меню кухарям. Система також враховує робочий час, формує персональні звіти позмінно та платіжну відомість з урахуванням заохочень та штрафів.
  • Аналітика. Складання простих та багаторівневих звітів у режимі реального часу, віддалене отримання актуальних даних та контроль робочих процесів.

Функціонала програми достатньо для відстеження звітності та реальної оцінки стану бізнесу у будь-який час. За допомогою фінансових звітів власник закладу може аналізувати ситуацію, планувати бюджет та коригувати дані у разі зміни ситуації.

Переваги вибору Syrve для автоматизації

Для ефективного керівництва, моделювання процесів, планування бізнес-завдань у Syrve застосовується технологія штучного інтелекту. Впровадження системи автоматизації Syrve дозволяє власникам ресторанних закладів:

  • контролювати наявність необхідних для успішної роботи запасів та забезпечувати своєчасну доставку;
  • вигідно співпрацювати з постачальниками, купуючи товари за найкращими цінами та доставку на кращих умовах;
  • ефективно використовувати інструменти маркетингу, включно з програмами лояльності.

Автоматизація ресторанного бізнесу з Syrve дозволяє за короткий термін зменшити збитки та підвищити прибуток. Для сучасних ресторанів, кафе та барів це є умовою конкурентоспроможності та успішності.

Новини Буковини | Останні новини Чернівецької області